یازدهمین نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری در تاریخ 98/09/22 روز جمعه با حضور معاون شرکت ملی نفت ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

فرخ علیخانی معاون شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و شماری از مدیران ارشد صنعت نفت و فعالان صنایع نفت و حفاری در این نمایشگاه حضور داشتند.
۲۶۰ شرکت فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت و حفاری از استان ‌های خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه در این رویداد اقتصادی مشارکت دارند.

در این نمایشگاه برنامه ‌های متعددی از جمله برگزاری نشست‌ های تخصصی و رونمایی از قطعات و تجهیزات ساخت داخل پیش بینی و بستر لازم برای هم ‌افزایی میان سازندگان و صنعتگران بخش خصوصی و شرکت‌ های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران فراهم شده است.

نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان که با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نمایشگاه های ‌ بین‌المللی خوزستان برگزار شده است